Հայոց լեզու
| Դասագիրք: Մանմար, 2016թ․, 183 էջ
Հայոց լեզու
| Դասագիրք: Մանմար: 2016թ․, 160 էջ, Հայաստան
Հայոց լեզու և խոսքի մշակույթ (բուհական դասագիրք` հաստ. ՀՀ ԿԳ նախարար. կողմից)
| ԵՊՀ հրատ.: 2016թ․, 512 էջ, Հայաստան, Երևան
Հայոց լեզու և խոսքի մշակույթ (դասագիրք բուհերի հումանիտար և բնագիտական ֆակուլտետների ուսանողների համար)
| ԵՊՀ հրատ., 2016, 512 էջ
Հայոց լեզու. դասագիրք ավագ դպրոցի ընդհանուր և բնագիտամաթեմատիկական հոսքերի 12-րդ դասարանի համար (2-րդ բարեփոխված հրատ.)
| ՄԱՆՄԱՐ, Երևան, 2016, 160 էջ
Արևելահայ գեղարվեստական վավերագրության լեզուն (19-րդ դ. 60-ական-21-րդ դ. 10-ական թթ.)
| գիրք Ա, «Էդիթ Պրինտ», Երևան, 2020, 264 էջ, «Լեզու և լեզվաբանություն», 2020, թիվ 1 (22), էջ 95-97
Բարդ նախադասության բաղադրիչների դիմավոր բայերի համաձայնեցումը հայերենում
| «Բանբեր Երևանի համալսարանի. Հայագիտություն», 2018 № 2 (26), էջ 62-70 |
Թվային համաձայնությունը հայերենի բարդ նախադասություններում
| Հայագիտության հարցեր: 2017թ․, 1(10), 149-161 էջ, Հայաստան
Ռ. Սաքապետոյան, Արևմտահայերեն-արևելահայերեն նոր բառարան
| Գրախոսություն, «Ազգ», 13 հուլիսի, 2011, 83-84
Ճարտասանական հարցը և բացականչությունը «Լերան քարոզում» (Մատթեոսի Ավետարանի Ե, Զ, Է գլուխներում)
| «Քրիստոնյա Հայաստան», 2010, փետրվար Բ, համար 4, 5-6
Ճարտասանական հարցը որպես ժխտման արտահայտության միջոց Մատթեոսի Ավետարա-նի Ե, Զ, Է գլուխներում՝ Լերան քարոզում
| «Քրիստոնեությունը և գեղարվեստական գրականությունը» ժողովածու, թեզիսներ Հայաստանում քրիստոնեության՝ որպես պետական կրոնի ընդունման 1700-ամյակին նվիրված գիտական նստաշրջանի, ԵՊՀ և Ռուս-հայկական համալսարան, 2001, 64-65
Ինչո՞ւ են հոլովվում կապերը
| Թեզիսներ Հայաստանում քրիստոնեության՝ որպես պետական կրոնի ընդունման 1700-ամյակին նվիրված գիտական նստաշրջանի, ԵՊՀ հրատ., 2001, 26